Reklamný textil

reklamný textil - kravata

Reklamný textil nadviazal na dlhodobú tradíciu zvýrazdnenia príslušnosti jeho nositeľa k danej značke a firme. Uplatnenie je veľmi široké. Od historicky najdlhšie používaného označenia svojich pracovníkov firmy pri vykonávaní pracovnej činnosti v exteriéri s cieľom odlíšenia sa od konkurencie. Cez následné označenia vlastného personálu v predajniach, na výstavách, promo akciách, eventoch apod.. Až po funkciu prostredníctvom reklamného textilu plnenia formy darčeku obchodným partnerom a zamestnancom. Tu sa nejedná len o najbežnejšiu formu v reklame využívaného trička, ale hodnotnejšie produkty z oblasti termotextilu, kožených, fleece a softshellových búnd, doplnkov a súprav. Citlivo riešený branding s opätovným nosením reklamného textilu vo voľnom čase, prispieva k ďalšiemu zviditeľneniu firmy.

Nezáväzný dopyt